Barion Pixel

Lélekszinkronizációs meditáció

Ez az egyszerű és nagyszerű meditáció a vágyak, célok manifesztálására és a problémák megoldására szolgál. Ha tudod, hogy mit szeretnél, és van rá napi 2-3×15 perced, vágj bele, és alkalmazd addig, amíg meg nem valósult a vágyad!

 

Helyezkedj el egy kényelmes pozícióban. Ülhetsz a földön vagy széken, egyenes lábakkal, vagy törökülésben is. Ahogyan a legkényelmesebb számodra.

Tedd a kezeid a térdedre, tenyerek felfelé néznek. Illeszd össze a hüvelyk- és mutatóujjad hegyét. Csak nyugodtan, a saját tempódban helyezkedj bele a pozícióba és hunyd le a szemeidet.

 

Az első 4 lépésben 8 légzésre fogunk gyakorlatokat végezni. A légzéseket mudrák (kéztartások) követik, ily módon:

  • Első légzés alatt a mutató- és hüvelykujj hegye érinti egymást.
  • Második légzés alatt a középső ujj és a hüvelykujj hegye érintik egymást.
  • Harmadik légzésre a gyűrűsujj és a hüvelykujj hegye érintik egymást.
  • Negyedik légzésre a kisujj és a hüvelykujj hegye érintik egymást.
  • Ötödik légzésre a mutató- és hüvelykujj hegye érinti egymást.
  • A többi a többi ujj sorrendjében, ahogyan a második, harmadik, negyedik légzésnél.

 

1. Lélegezz mélyeket, és hozd a tudatosságod, figyelmed a légzésekre. Ez segít megedzeni az éberséged és kilépni a mindennapok sodrásából. Végezd ezt 8 légzésen át, a megfelelő kéztartásokkal.

2. Ismét mély belégzés, és kilégzéskor hallasd/rezegtesd, mint egy méhecske, az M hangot, amíg kitart. Végezd ezt el 8 légzéssel, kéztartásokkal. Ez a rezgés segít megnyitni a tudatosságod és és felszabadítja a tisztító, nyugtató neurokémiai anyagokat.

3. Ebben a sorozatban figyelj a légzésszünetre a belégzés és kilégzés között. Ez nagyon élessé teszi a koncentrációdat. 8 légzés, kéztartással.

4. Mély belégzés, kilégzésre zengesd az A-HAM (angolul: a-hummm) mantrát, amely azt jelenti, mi a tudatosságunkban egyek/mindenre kiterjedők vagyunk. 8 légzésre, kéztartással.

5. Kiinduló kéztartás. Képzeld el és érezd, ahogyan arany fény járja át a tested. A része vagy az Egésznek, és az Egész benned van. Kiterjedsz mindenre és tapasztalod a végtelen lehetőségeket. Csak élvezd ezt az áldott létezést. Mosolyoghatsz is 🙂

6. Most megfogalmazhatsz egy vágyat. Tedd a fókuszod egy szívbéli vágyra vagy megoldandó helyzetre az életedben. Lehet olyan fókuszod, szándékod is, amely egy szeretted jólétéről szól. Képzeld el, hogy már megtörtént. Lásd, érezd, és légy hálás érte!

 

Egy alkalommal egyet kérj. Addig végezd a meditációt (annyi alkalommal) amíg meg nem valósult, amit kérsz. Naponta 2-3 alkalommal is javasolt végezni. Utána jöhet a következő fókusz. Ha van időd, 8 légzés helyett lehet 16, 24, 48, amennyi jól esik.

 

A meditáció a dél-indiai O&O Academy terméke.